Odpowiednie ćwiczenia

Uruchom zestaw ćwiczeń i trzymaj się ich. Właściwy program fitness ma pięć elementów: rozgrzewkę, ćwiczenia aerobik, ćwiczenia na siłę, rozciąganie (elastyczność) i ochłodzenie.

Dobrą rozgrzewką jest stały spacer na zewnątrz lub na bieżni, powolny bieg na stacjonarnym rowerze lub kilka rund na schodach. Musisz ćwiczyć wystarczająco dużo, aby krew odpowiednio krążyła i rozprowadzała tlen przez cały twój organizm, aby mięśnie rozgrzewały się. Ćwiczenia bez rozgrzania mogą prowadzić do naprężenia mięśni. Ćwiczenia treningowe zwiększają krążenie i wytrzymałość. Mogłoby to obejmować bieganie, jazdę na rowerze z dużą szybkością, lub zwiększanie prędkości przy bieganiu na schodach. Dobre zdrowie układu sercowo-naczyniowego jest nie tylko dobre dla zdrowia serca i ciśnienia krwi, ale nawet wiąże się z mniejszym ryzykiem choroby Alzheimera. Wykazano, że wykonywanie treningu interwencyjnego (tj. Przemiana pomiędzy aktywnością o małej intensywności i dużą intensywnością) okazało się być szczególnie szybkim i skutecznym sposobem na poprawę zdrowia serca i wytrzymałości oraz skuteczny sposób spalania tłuszczu. Budowanie mięśni poprzez trening wytrzymałościowy nie tylko zwiększy siłę i kondycję, ale również zwiększy metabolizm, ponieważ ludzkie mięśnie wykazują spalanie większej ilości kalorii nawet wtedy, gdy są w spoczynku.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *