Marketing w aptece – ekologiczne tylko na pozór?

Marketing w aptece – ekologiczne tylko na pozór? Marketing wkroczył do sal aptek. Specjaliści od marketingu rozszerzają zakres swoich kompetencji o medycynę. Marketing zajmuje się wizerunkiem, sprzedażą i zawartością treści danego produktu. Profesjonalny marketingowiec, potrafi potroić sprzedaż, cenę, każdego produktu. Apteki nie uniknęły zetknięcia się z marketingiem fachowym. Powstaje coraz więcej leków, które na opakowaniu są eko, a po zajrzeniu do środka opakowania są chemiczne, jak wszystkie inne dostępne na rynku medycznym. Jak się ustrzec przed kupnem produktów pozornie ekologicznych? Dobrym sposobem jest sprawdzanie na opakowaniu daty ważności, która w przypadku produktów naturalnych, zwanych ekologicznymi, są krótkie. Należy je spożywać w krótkim odstępie czasu, szybko się psują. Nieświadomi aptekarze oferują opakowania, na których skład, nie zgadza się z tym co otrzymuje klient. Nie każde ekologiczne jest naturalne, nie każde bio jest naturalne. Naturalne i ekologiczne produkty charakteryzują się informacją o dacie produktu, a składniki są napisane w kolejności zaczynającej się od składnika, którego jest najwięcej w zawartości opakowania.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *